بهترین دکتر زگیل تناسلی در ستارخان

بهترین دکتر زگیل تناسلی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر درمان اچ پی وی در ستارخان
مشاهده همه

مراکز و پزشکان با تجربه ای در زمینه درمان قطعی درمان زگیل تناسلی وجود دارد که میتوانید بهترین دکتر زگیل تناسلی را در ستارخان تهران بیابید و با مراجعه به آنان، روند درمان بهتری را تجربه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از بهترین دکتر زگیل تناسلی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس را برای شما تهیه کرده است که میتوانید از آن بهره ببرید.

بهترین دکتر زگیل تناسلی در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر پزشکان زگیل تناسلی در ستارخان

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2دکتر الهام بهرنگیتهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان نیایش، بیمارستان رسول اکرم، طبقه 6، کلینیک پوست02166515001
3دکتر نادیا درویشی زادهتهران، ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، ساختمان پزشکان سبز، طبقه 3، پلاک 96402144244641
02144243877

نحوه نوبت دهی اینترنتی دکتر زگیل تناسلی در ستارخان

بیماری زگیل تناسلی یک بیماری حساس است که باید به موقع آن را کنترل کرد. برای این کار لازم است که بتوانید به آسانی پزشکی حرفه ای بیابید و نوبت خود را اخذ نمایید. وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با مراجعه به لیست فوق و انتخاب پزشکان وی آی پی، نوبت آنان را به صورت اینترنتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی دریافت کنید.

نحوه نوبت دهی اینترنتی دکتر زگیل تناسلی در ستارخان

بهترین مراکز تشخیص اچ پی وی HPV در ستارخان

برای اینکه بتوانید سرعت درمان بالا رود نیاز است که دقیق ترین تشخیص در رابطه با نوع زگیل تناسلی شما انجام گیرد. برای این کار بهتر است علاوه بر انتخاب بهترین پزشک، بهترین آزمایشگاه را نیز انتخاب کنید. برای یافتن بهترین پزشکان در این زمینه، میتوانید به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام آن دکتر وی آی پی، به پروفایل شخصی وارد شده و اطلاعات بیشتری از پزشک دست یابید. این آزمایش میتواند از طریق نمونه برداری از بافت غیر طبیعی انجام میگیرد و نتیجه آزمایش نمونه برداری می تواند از یک الی دو هفته به طول انجامد. برای درمان دیگر بیماری های پوستی خود نیز میتوانید به بهترین متخصص پوست و مو در ستارخان مراجعه کنید.

بهترین مراکز تشخیص اچ پی وی HPV در ستارخان تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اچ پی وی در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه