بهترین جراح لیفت صورت در شریعتی تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه
عمل جراحی لیفت صورت به تغییر ظاهر صورت کمک می‌کند و با بهبود خودتصویر و افزایش اعتماد به نفس بیماران همراه است. قبل از انجام جراحی، مشاوره با پزشک جراح پلاستیک بسیار مهم است تا امکانات، ریسک‌ها و نتایج ممکن را مورد بررسی قرار داده و تصمیم مناسب برای هر فرد به عمل آید. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین جراح لیفت صورت در شریعتی تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین جراح لیفت صورت در شریعتی تهران

سایر جراحان لیفت صورت در شریعتی

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مجتبی امیریتهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، ساختمان سپهر، پلاک 1425، طبقه 4، واحد 1902122615383

هزینه جراحی لیفت صورت در شریعتی

هزینه لیفت صورت در شریعتی وابسته به عوامل متعددی است که شامل محل مطب یا بیمارستان، دستمزد پزشک، نوع جراحی و مدت زمان آن، هزینه‌های بیهوشی و مراقبت‌های پساعمل و سایر هزینه‌های جانبی می‌شود. برای اطلاعات دقیقتر، توصیه می‌شود با مراجعه به متخصصین جراحی پلاستیک و زیبایی در شریعتی، مشاوره و ارزیابی هزینه‌های مربوطه را دریافت کنید. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به لیست فوق مراجعه کنید و با پزشک مورد نظر خود تماس برقرار کرده و نوبت مشاوره اولیه دریافت نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در شریعتی تهران مراجعه کنید.

هزینه جراحی لیفت صورت در شریعتی

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت صورت در شریعتی تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران