بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

فرشته مقامی

جراحی کوچک کردن سینه که به نام ماماپلاستی کاهش دهنده نیز شناخته می شود، چربی، بافت سینه و پوست را از سینه ها جدا می کند. برای کسانی که سینه های بزرگ دارند، جراحی کوچک کردن سینه می تواند ناراحتی را کاهش دهد و ظاهر افراد را بهبود بخشد. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر مهدی غنچه بیرجند، خیابان آیت الله غفاری، روبروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ساختمان پزشکان بوعلی 05632048053

دکتر خوب برای عمل ماموپلاستی در بیرجند

جراحی کوچک کردن سینه موفقیت آمیز می تواند درد در قسمت بالای کمر، گردن و شانه ها را تسکین دهد. همچنین ممکن است توانایی شرکت در فعالیت های ورزشی را افزایش دهد و تصویر بهتری از خود ایجاد کند.تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند. همچنین در صورتیکه به دنبال جراح خوب برای عمل پروتز سینه در بیرجند هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در بیرجند را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزینه عمل زیبایی ماموپلاستی در بیرجند

هزینه جراحی ماموپلاستی در بیرجند شامل بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.هزینه کوچک کردن سینه می تواند متفاوت باشد. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد

دریافت نوبت اینترنتی بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

بهترین جراح ماموپلاستی در بیرجند

از آنجایی که در شهر بیرجند شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران