بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد تهران

وحید فلامرزی

تزریق پی آر پی (PRP) یک روش درمانی است که در حوزه پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. PRP از خون بیمار یا ماده تجاری شده PRP به دست می‌آید سپس PRP به قسمتی از بدن بیمار تزریق می‌شود که درمان مورد نیاز دارد، مانند پوست و موهای سر. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد را بیابید میتوانید با کمک لیست جامعی که وب سایت کلینیک زیبایی جمع آوری کرده است، متخصصین را در این زمینه بیابید.

بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمد ابراهیمیتهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه پنجم نوروزی، ساختمان ماکان، پلاک 8، طبقه دو، واحد 409351004546
09121004546

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پی آر پی در سعادت آباد

به دلیل گستردگی استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، نوبت دهی آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی همچنین می‌تواند زمان شما را صرفه جویی کند. شما نیازی ندارید تا زمان و انرژی خود را صرف تماس تلفنی برای درخواست نوبت کنید، بلکه می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده نوبت خود را ثبت کنید. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان نام برده شده، در بخش دریافت نوبت، نوبت خود را اخذ نمایید.

بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد تهران

بهترین مرکز تزریق پی آر پی در سعادت آباد کجاست؟

شما میتوانید با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی هر یک از مراکز معتبر پی آر پی در سعادت آباد نمونه کارهای آن مرکز را در بخش گالری مشاهده کنید و با اطمینان پزشک خود را انتخاب کنید. شما میتوانید برای انجام دیگر خدمات زیبایی به لیست بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد مراجعه کنید و با مراکز متخصص در زمینه زیبایی آشنا شوید.

بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز پی آر پی در سعادت آباد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه