بهترین مرکز لیزر فوتونا در شریعتی تهران

بهترین مرکز لیزر فوتونا در شریعتی تهران

فاطمه صابری
مرکز لیزر فوتونا در شریعتی
مشاهده همه

لیزر فوتونا در شریعتی تهران یک لیزر چند منظوره است که می توان از آن برای طیف وسیعی از کاربردهای زیبایی و پزشکی استفاده کرد. این دستگاه از دو طول موج مختلف لیزر استفاده می کند. این امر باعث می شود لیزر فوتونا برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، خطوط ریز، لک های پیری، اسکار آکنه و رگ های خونی قابل استفاده باشد.

بهترین مرکز لیزر فوتونا در شریعتی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی آویساتهران، شریعتی، بعد از مترو شریعتی، نرسیده به چهارراه میرداماد، خیابان منظر نژاد، ساختمان 53، زنگ آویسا، طبقه 3، واحد 702126722559
02126722570
09190072807

هزینه لیزر فوتونا در شریعتی

عوامل موثر بر هزینه:

  • نوع درمان: لیزر فوتونا برای کاربردهای مختلفی از جمله جوانسازی پوست، رفع موهای زائد، درمان لک های پیری و ... استفاده می‌شود. هر کدام از این کاربردها، هزینه متفاوتی دارند.
  • محل کلینیک یا مطب: هزینه لیزر در کلانشهرها و مناطق ثروتمندتر معمولاً بیشتر است.
  • وسعت ناحیه تحت درمان: هر چه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد، هزینه لیزر نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه لیزر فوتونا در شریعتی

نوبت دهی آنلاین مرکز لیزر فوتونا شریعتی

رزرو نوبت اینترنتی را میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی دریافت نمایید. برای این کار به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی مرکز لیزر فوتونا در شریعتی، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. همچنین با این کار میتوانید از تخفیف ها و مزایای لیزر فوتونا در شریعتی تهران آگاه شده و استفاده نمایید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد سپاس از همراهی شما.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه