بهترین مرکز برداشتن خال در نارمک تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در نارمک تهران

پری چاوشی

خال هایی که در صورت وجود دارند ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد. پس اگر به دنبال پزشک متخصص برای برداشتن آن هستید، به جدول زیر مراجعه کنید. ما در لیست زیر بهترین مرکز برداشتن خال در نارمک تهران می پردازیم. با ما شوید.

بهترین مرکز برداشتن خال در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر عاطفه گلفشانتهران، نارمک، خیابان آیت، پائین تر از میدان هفت حوض، بین چمن و جویبار غربی، ساختمان اسپیدار، پلاک 350، طبقه 5، واحد 1302177936815
02177937016

نوبت دهی اینترنتی مراکز خال برداری در نارمک تهران

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی این روزها مورد توجه بسیاری از مراجعه کنندگان قرار گرفته است چرا که بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین محدوده جنت آباد می توانید به سرعت اولین نوبت خالی پزشک را دریافت کنید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام پزشک مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل وی، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای حضور پزشک، نوبت خود را رزور کرده و منتظر تاییده از سمت منشی ایشان باشید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز خال برداری در نارمک تهران

مشاوره آنلاین با متخصص خال برداری

خال های گوشتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن پزشک بهترین راه درمانی را ارائه می کند. گرفتن مشاوره به صورت غیر حضوری به شما کمک می کند تا تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید. کافیست از لیست فوق روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

هزینه برداشتن خال در نارمک تهران چقدر است؟

هزینه برداشتن خال با توجه به تعرفه کلینیک، نوع خال و تعداد آنها بستگی دارد. از این رو بهتر است برای اطلاع از قیمت این کار در جلسه مشاوره با پزشک صحبت کنید.

هزینه برداشتن خال در نارمک تهران چقدر است؟

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون در منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه