بهترین دکتر درمان کک و مک در نارمک تهران

پری چاوشی

کک و مک یکی از عارضه های پوستی است که به دلایل مختلفی به وجود می آید. بهتر است برای درمان آن به پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه کنید. در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان کک و مک در نارمک تهران پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان کک و مک در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سیمین صرافیتهران، نارمک، خیابان آیت، بالاتر از میدان هفت حوض، نبش خیابان مهرانپور غربی، پلاک 588، طبقه سوم، واحد 1702177274897

نوبت دهی اینترنتی پزشکان متخصص درمان کک و مک در نارمک تهران

شهر تهران مخصوصا محدوده نارمک به دلیل شلوغی و ترافیک های شدید نوبت دهی پزشکان به صورت غیر حضوری و آنلاین شده است. شما می توانید با مراجعه به جدول بالا و تماس با مطب کتر انتخابی خود از منشی وی به صورت غیر حضوری نوبت مشاوره و یا عمل خود را فیکس کنید.

نوبت دهی اینترنتی پزشکان متخصص درمان کک و مک در نارمک تهران

مشاوره آنلاین با متخصص درمان کک و مک

مشاوره به صورت آنلاین باعث می شود تا بدون نیاز به حضور در مرکز تمامی سوالات خود را از پزشک بپرسید. از جدول فوق بعد از ورود به پروفایل پزشک، از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. در صورتی که به دنبال دکتر پوست و مو خوب در نارمک تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

راه های درمان قطعی کک و مک

یکی از روش های درمان عارضه کک و مک پیلینگ نقطه ای می باشد، در واقع پیلینگ نقطه ای بدین صورت است که به وسیله ی اسیدهای میوه یا مواد شیمیایی خاص به صورت سطحی موجب سوزاندن کک و مک می شود.

راه های درمان قطعی کک و مک

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پبگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه