بهترین جراح پروتز سینه در ولیعصر

بهترین جراح پروتز سینه در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با کمک وب سایت کلینیک زیبایی، لیستی جامع از بهترین جراح پروتز سینه در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس را خواهید یافت.

بهترین جراح پروتز سینه در ولیعصر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر پریسا عظیمی نژادانتهران، خیابان ولی عصر نرسیده به میدان ونک، خیابان چهاردهم گاندی، پلاک 11، طبقه چهارم 02188873915
2دکتر فرهاد موسی زادهتهران، خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، روبروی اورژانس بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی، پلاک 12، طبقه 8، واحد c02188870913
3دکتر مجتبی کلینیتهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بانک شهر، کوچه نعمتی021133326
4دکتر مجید عبدل زادهتهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ونک (نرسیده به چهارراه نیایش)، خیابان بابک بهرامی، پلاک هفت، طبقه اول، واحد سه02188658909

هزینه عمل پروتز سینه در ولیعصر

اگر هزینه های مربوط به عمل پروتز سینه در تصمیم به انجام این عمل برای شما تاثیرگذار است، باید بدانید که تنها راه اطلاع از هزینه ها، گرفتن مشاوره و مراجعه به پزشک است زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. پس نمیتوان هزینه دقیقی اعلام کرد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ولیعصر مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در ولیعصر

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ولیعصر

امروزه با وجود نوبت دهی آنلاین می توانید به راحتی از پزشک مورد نظر خود نوبت دریافت کنید. این امکان در وب سایت کلینیک زیبایی برای شما فراهم شده است. علاوه بر این میتوانید قبل از گرفتن نوبت آنلاین، از نمونه کارهای پزشک در پروفایل شخصی او دیدن فرمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ولیعصر

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در ولیعصر

با دریافت مشاوره آنلاین از پزشکان برتر در لیست فوق، بدون هدر دادن زمان و در امان ماندن از ترافیک های شهری، سوالات خود را از پزشک، بدون مراجعه به مطب بپرسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در ولیعصر تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه