بهترین جراح لیفت سینه در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین جراح لیفت سینه در محدوده ولیعصر تهران را تنها از طریق وب سایت کلینیک زیبایی بشناسید. این وب سایت به جمع آوری اطلاعات آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان در این حوزه پرداخته است و میتوانید با مراجعه به لیست فوق اطلاعات را مشاهده کنید.

بهترین جراح لیفت سینه در ولیعصر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر پریسا عظیمی نژادانتهران، خیابان ولی عصر نرسیده به میدان ونک، خیابان چهاردهم گاندی، پلاک 11، طبقه چهارم 02188873915
2دکتر فرهاد موسی زادهتهران، خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، روبروی اورژانس بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی، پلاک 12، طبقه 8، واحد c02188870913
3دکتر مجید عبدل زادهتهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ونک (نرسیده به چهارراه نیایش)، خیابان بابک بهرامی، پلاک هفت، طبقه اول، واحد سه02188658909

تعرفه عمل لیفت سینه در ولیعصر

اگر اطلاع از تعرفه های عمل لیفت سینه درتصمیم شما به انجام این عمل تاثیرگذار است باید بدانید که این هزینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک، میزان شلی و افتادگی سینه و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل در برآورد این تعرفه ها نقش دارند. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه خود هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در ولیعصر مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در ولیعصر

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ولیعصر

به آسانی با کمک لیست فوق پزشک خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی نام او به پروفایل هدایت شوید. میتوانید با توجه به روز و ساعت مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ولیعصر

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ولیعصر کیست؟

با مراجعه به لیست فوق و پس از ورود به پروفایل پزشک میتوانید نمونه کارهای جراحی پزشک را از قبل و بعد از جراحی مشاهده کنید. با این کار میتوانید با اطمینان بیشتر بهترین دکتر عمل لیفت سینه را بیابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در ولیعصر تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران