بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران

بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران

فرشته مقامی

در سایت کلینیک زیبایی بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران را معرفی کرده است. با وارد شدن به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول زیر می توانید جزئیات خدمات، سابقه کار، درمان های انجام شده توسط این پزشکان، بیمه های طرف قرارداد را ببینید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر میترا میر محمدی تهران، ستارخان، ابتدای خیابان باقرخانف پلاک 119، ساختمان پرهام، طبقه سوم، واحد 9 02166944185

اخذ نوبت آنلاین متخصص جراحی فک و صورت در ستارخان تهران

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، شما می توانید نوبت خود را باتوجه به برنامه خود در روز و تاریخی که می خواهید رزرو نمایید، اما در نظر داشته باشید این نوبت صرفا جهت معاینه و مشاوره حضوری توسط پزشک می باشد، و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد شما خواهد شد. برای این کار می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در ستارخان تهران برای عمل زیبایی بینی و یا عمل ترمیمی آن هستید، به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران

مشاوره آنلاین با جراح فک و صورت در ستارخان تهران

از دیگر قابلیت های سایت ما امکان دریافت مشاوره آنلاین می باشد، شما می توانید قبل از رزرو نوبت، تمامی سوالت خود را درباره هزینه، نوع درمان، دوران نقاهت و… به صورت مستقیم در واتساپ بپرسید.

چگونه بهترین جراح فک و صورت را در ستارخان پیدا کنیم؟

بهترین جراح فک و صورت در ستارخان تهران

در انتخاب یک متخصص جراحی فک و صورت به فاکتورهای زیر توجه فرمایید:

  • سوابق کاری و تحصیلی پزشک را در زمینه جراحی فک و صورت بررسی کنید.
  • در بین دوستان و آشنایان اگر کسی را می شناسید که تجربه جراحی نزد جراح فک و صورت در ستارخان را داشته از رضایت او نسبت به نتیجه جراحی مطمئن شوید
  • متخصص جراحی فک و صورتی را انتخاب کنید که با روش های نوین جراحی های مرتبط به قسمت های مختلف صورت، فک، دهان و… آشنایی داشته باشد.
  • نظرات کاربران را در سایت های معتبری که دندانپزشک در آن عضویت دارد بخوانید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران