بهترین جراح پروتز سینه در میرداماد

بهترین جراح پروتز سینه در میرداماد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در میرداماد تهران با مشکل رو به رو شده اید، میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، لیستی جامع از اطلاعات پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را در اختیار داشته باشید.

بهترین جراح پروتز سینه در میرداماد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رفیع پرنیاتهران، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه قبادیان شرقی، پلاک پنجم، طبقه دوم، واحد هفتم02188879877
2دکتر امیررضا معتبرتهران، میرداماد، میدان مادر (محسنی)، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، طبقه اول، پلاک 4، واحد 202126645841
09121240879

هزینه عمل پروتز سینه در میرداماد

اگر در رابطه با هزینه های مربوط به پروتز سینه سوال دارید، میتوانید با مراجعه به پزشکان برتر در میرداماد که در لیست فوق جمع آوری کرده ایم از هزینه های دقیق اطلاع یابید. این هزینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در میرداماد مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در میرداماد

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در میرداماد

برای دریافت نوبت اینترنتی در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مراجعه به لیست فوق، در صورتی که برای مراجعه به جراح پروتز سینه نیاز به دریافت نوبت اینترنتی دارید، میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در میرداماد

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در میرداماد

با مشاوره آنلاین از انتظارهای طولانی در مطب دکتر در امان بمانید و در هرجایی که هستید، بهترین پزشکان در محدوده میرداماد را برای مشاوره پزشکی انتخاب کنید. برای انتخاب پزشکان نیز میتوانید با مراجعه به لیست فوق، بر روی نام دکتر انتخابی خود کلیک کرده و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را مشاهده کنید و سپس نوبت مشاوره بگیرید.
از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در میرداماد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران