بهترین جراح لیفت سینه در میرداماد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر از ظاهر سینه خود راضی نیستید و قصد لیفت دارید، میتوانید به بهترین جراح لیفت سینه در میرداماد تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت یافتن با سابقه ترین پزشک جراح لیفت سینه، لیستی از اطلاعات آدرس و شماره تماس پزشکان برتر را در این محدوده جمع آوری کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در میرداماد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر امیررضا معتبرتهران، میرداماد، میدان مادر (محسنی)، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، طبقه اول، پلاک 4، واحد 202126645841
09121240879

تعرفه عمل لیفت سینه در میرداماد

با مراجعه به پزشکان برتر در این زمینه که در لیست فوق نام برده شده است از تعرفه ها اطلاع یابید. دستمزد پزشک، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک، میزان شلی و افتادگی سینه و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از جمله این عوامل تاثیرگذار در تعرفه ها است. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در میرداماد مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در میرداماد

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در میرداماد

اگر میخواهید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود نوبت دریافت کنید، تنها با کلیک بر روی نام پزشک از لیست فوق، نوبت اینترنتی رزرو کنید. این نوع نوبت دهی امروزه بسیار پر طرفدار است و مورد استفاده همگان قرار میگیرد.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در میرداماد

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در میرداماد کیست؟

برای یافتن بهترین دکتر عمل لیفت سینه میتوانید با مراجعه به لیست فوق، به پروفایل پزشکان دست یافته و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی لیفت سینه هر پزشک را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر پزشک را بیابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در میرداماد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران