بهترین جراح پروتز سینه در قلهک

بهترین جراح پروتز سینه در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در قلهک تهران، وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که میتوانید به آسانی با مراجعه به لیست زیر پزشکان برتر را یافته و اطلاعات آدرس و شماره تماس را در جدول زیر مشاهده خواهید کرد.

بهترین جراح پروتز سینه در قلهک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا محسنیانتهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک 8، طبقه همکف، زنگ دوم02126604674
02126604678
2دکتر فریدون وزین دلتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ.س.پ، طبقه دوم، واحد 2102122604353
02122604373
3دکتر پیمان صدریتهران، شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 509356273687
4دکتر آرمان انقطاعتهران، خیابان شریعتی، بالاتراز میرداماد، نرسیده به مترو دکتر شریعتی، خیابان بهشت یکم، پلاک 44، طبقه5، واحد 1402122891746
09389052590

هزینه عمل پروتز سینه در قلهک

آیا اطلاع از هزینه های مربوط به جراحی پروتز سینه برای شما جزء اولویت هایی است که در تصمیم به انجام این عمل تاثیر می گذارد؟ باید بدانید که هزینه های دقیق این جراحی باید توسط خود پزشک اعلام شود. زیرا دستمزد دکتر، مارک و قیمت و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در روند محاسبه قیمت دخیل است. پس با انتخاب یکی از پزشکان در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید و از هزینه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در قلهک مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در قلهک

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در قلهک

برای اینکه بتوانید بدون صرفه جویی در زمان و دوری از ترافیک های شهری نوبت پزشک دریافت کنید، بهترین کار اخذ نوبت به صورت اینترنتی است. در این وب سایت می توانید با انتخاب نام پزشک و بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در قلهک

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در قلهک

مشاوره آنلاین از جمله خدماتی است که شما را از انتظارهای طولانی در مطب پزشکان برتر در امان می گذارد و شما را به پاسخ تمامی سوالات در این زمینه می رساند. میتوانید برای اطمینان بیشتر از انتخاب خود، با مراجعه به لیست فوق، بر روی نام پزشک انتخابی خود مراجعه کرده و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده و با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره آنلاین کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در قلهک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران