بهترین جراح لیفت سینه در قلهک

بهترین جراح لیفت سینه در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

آیا پزشک جراحی لیفت سینه را به شما پیشنهاد می دهد؟ برای پاسخ به این سوال به بهترین جراح لیفت سینه در قلهک تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با قرار دادن لیستی جامع از اطلاعات پزشکان برتر در این محدوده در یافتن جراحان با سابقه به شما کمک می کند.

بهترین جراح لیفت سینه در قلهک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا محسنیانتهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک 8، طبقه همکف، زنگ دوم02126604674
02126604678
2دکتر فریدون وزین دلتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ.س.پ، طبقه دوم، واحد 2102122604353
02122604373
3دکتر پیمان صدریتهران، شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 509356273687

تعرفه عمل لیفت سینه در قلهک

برای آشنایی با تعرفه عمل لیفت سینه هر پزشک، به مطب آنها مراجعه کرده و به پاسخ سوالات خود برسید. عوامل مختلفی هزینه ها را تشکیل می دهد همچون تعرفه دستمزد پزشک، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه‌ها. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در قلهک مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در قلهک

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در قلهک

برای رسیدن به بهترین نتیجه این عمل با اخذ نوبت آنلاین به پزشکان در لیست فوق مراجعه کنید. با کلیک بر روی نام پزشک مورد نظر خود به پروفایل اختصاصی آنها هدایت می شوید و میتوانید در بخش اخذ نوبت آنلاین، نوبت خود را بر اساس روز و ساعت مورد نظر خود نوبت دریافت کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در قلهک

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در قلهک کیست؟

انتخاب پزشک یکی از بخش های مهم انجام این جراحی می باشد. پس برای یافتن بهترین ها از لیست جامع وب سایت کلینیک زیبایی استفاده کنید. با مراجعه به لیست و کلیک بر روی نام پزشک، تصاویر قبل و بعد از جراحی را مشاهده کنید سپس با اطمینان بیشتر جراح خود را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در قلهک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران