بهترین جراح پروتز سینه در تهرانپارس

بهترین جراح پروتز سینه در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین جراح پروتز سینه در تهرانپارس تهران را فقط از طریق وب سایت کلینیک زیبایی بیابید. این سایت لیستی جامع از پزشکان در این زمینه به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

هزینه عمل پروتز سینه در تهرانپارس

برای اطلاع از هزینه های دقیق این عمل، به بهترین پزشکان در محدوده تهرانپارس که در لیست فوق معرفی شده اند مراجعه کنید تا برآورد هزینه را بر اساس دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان برای شما محاسبه کرده و در اختیارتان قرار دهند. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در تهرانپارس مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در تهرانپارس

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در تهرانپارس

وب سایت کلینیک زیبایی این امکان را برای شما فراهم آورده است که به راحتی با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، نوبت اینترنتی را بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در تهرانپارس

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در تهرانپارس

مشاوره آنلاین از خدماتی است که امروزه برای صرفه جویی در زمان و در امان ماندن از ترافیک های شهری صورت میگیرد. میتوانید به راحتی به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. برای این کار از پزشکان در لیست فوق کمک بگیرید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه