بهترین جراح لیفت سینه در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

آیا به فکر رفع افتادگی سینه خود هستید؟ میتوانید توسط بهترین جراح لیفت سینه در محدوده تهرانپارس تهران، بهترین نتیجه را دریافت کنید. حال برای یافتن بهترین پزشک در این محدوده، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از اطلاعات پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین جراح لیفت سینه در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

تعرفه عمل لیفت سینه در تهرانپارس

برای برآورد تعرفه لیفت سینه، به دلیل قرار گرفتن این جراحی در دسته زیبایی، تحت پوشش بیمه نمی باشد و همچنین دستمزد دکتر، میزان شلی و افتادگی سینه، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از جمله خدماتی است که هزینه ها را برای هر شخص منحصر بفرد می کند. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه خود هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در تهرانپارس مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در تهرانپارس

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در تهرانپارس

با اخذ نوبت آنلاین میتوانید بدون هدر رفتن در زمان و با انتخاب روز و ساعت های مورد نیاز خود نوبت را رزرو کنید. بر روی نام پزشک انتخابی خود کلیک کرده و پس از این به بخش پروفایل اختصاصی پزشک هدایت می شوید. در بخش اخذ نوبت میتوانید نوبت اخذ کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در تهرانپارس

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در تهرانپارس کیست؟

با امکانی که وب سایت کلینیک زیبایی فراهم آورده است میتوانید با کمک لیست فوق بر روی نام دکتر کلیک کنید و نمونه کارهای قبل و بعد مراجعین سابق را ببینید تا از حرفه ای بودن پزشک انتخابی خود مطمئن شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران