بهترین جراح پروتز سینه در تجریش

بهترین جراح پروتز سینه در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی لیستی کامل و جامع را برای معرفی بهترین جراح پروتز سینه در تجریش تهران تهیه کرده است که میتوانید اطلاعات پزشکان مانند آدرس و شماره تماس را در این لیست بیابید.

بهترین جراح پروتز سینه در تجریش تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر شعبانعلی علی زادهتهران، تجریش، نبش ایستگاه مترو، کوچه مهنا یک، پلاک 9، طبقه سوم، واحد 702122754109

هزینه عمل پروتز سینه در تجریش

برای اطلاع از هزینه های دقیق پروتز سینه در تجریش میتوانید با یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر در لیست فوق به پاسخ سوال خود برسید. دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. و باعث می شود هزینه ها برای همه افراد یکسان نباشد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در تجریش مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در تجریش

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در تجریش

برای اخذ نوبت اینترنتی میتوانید به آسانی با کمک وب سایت کلینیک زیبایی، تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، نوبت خود را بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در تجریش

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در تجریش

با مشاوره آنلاین از ترافیک های شهری و از دست رفتن زمان خود در مطب پزشکان در امان بمانید. با مشاوره آنلاین این وب سایت، به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در تجریش تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه