بهترین جراح لیفت سینه در تجریش

بهترین جراح لیفت سینه در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

آیا قصد انجام بالا کشیدن سینه دارید؟ با مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در تجریش تهران، بهترین نتیجه را دریافت کنید. وب سایت کلینیک زیبایی برای سهولت یافتن با سابقه ترین پزشک، لیستی از اطلاعات آدرس و شماره تماس پزشکان برتر را در محدوده تجریش جمع آوری کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در تجریش تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر شعبانعلی علی زادهتهران، تجریش، نبش ایستگاه مترو، کوچه مهنا یک، پلاک 9، طبقه سوم، واحد 702122754109

تعرفه عمل لیفت سینه در تجریش

تعرفه لیفت سینه به چه عواملی بستگی دارد؟ دستمزد دکتر، میزان شلی و افتادگی سینه، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل همه و همه در برآورد هزینه های مربوط به این بیماری تاثیرگذار می باشد. با مراجعه به پزشکان برتر در لیست فوق، از تعرفه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در تجریش مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در تجریش

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در تجریش

با اخذ نوبت اینترنتی می توانید به آسانی به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی پروفایل مورد نظر خود کلیک کرده و با توجه به ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در تجریش

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در تجریش کیست؟

برای شناخت بهترین جراح عمل لیفت سینه در وب سایت کلینیک زیبایی به پروفایل اختصاصی هر یک از پزشکان در لیست فوق ورود کرده و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی لیفت سینه هر پزشک را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر پزشک را بیابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در تجریش تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران