بهترین جراح پروتز سینه در اقدسیه

بهترین جراح پروتز سینه در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر قصد فرم دهی و افزایش حجم سینه را دارید، میتوانید از بهترین جراح پروتز سینه در اقدسیه تهران وقت مشاوره بگیرید. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی بهترین پزشکان به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس آنها پرداخته است. برای مشاهده این اطلاعات به لیست زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر کامران هداوند میرزاییتهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش غرب به شرق، نرسیده به چهارراه مینی سیتی، بعد از خیابان هاشم ازگلی، مجتمع میلاد09127144510
09351445919
2دکتر علیرضا باباییتهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، روبروی سپند، نبش کوچه نیلوفر، مجتمع فوق تخصصی پزشکان صاحبقرانیه،‌ پلاک 202126140650
09309265508

هزینه عمل پروتز سینه در اقدسیه

برای اطلاع از هزینه های دقیق جراحی پروتز سینه در اقدسیه تهران باید به پزشکان برتر در لیست فوق مراجعه کنید. متاسفانه نمیتوان هزینه را اعلام کرد زیرا عوامل زیادی در به وجود آمدن این هزینه دخیل است مانند، دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در اقدسیه مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در اقدسیه

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در اقدسیه

امروزه نوبت دهی اینترنتی بسیار رایج بوده و شما میتوانید با توجه به ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را اخذ کنید. برای این کار به لیست فوق مراجعه کنید و از بین انتخاب پزشکان برتر، بر روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و نوبت خود را دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در اقدسیه

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در اقدسیه

اگر پزشک انتخابی شما در دسترس نیست، در هرجایی که هستید کافیست با مشاوره آنلاین از تجربیات ارزشمند پزشکان استفاده کنید و تصمیم نهایی خود را برای انجام این جراحی بگیرید. به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی سینه را دیده با اطمینان کامل از دکتر درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران