بهترین جراح لیفت سینه در اقدسیه

بهترین جراح لیفت سینه در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی سینه خود داشته باشید، بهترین جراح لیفت سینه در اقدسیه را برای این جراحی انتخاب کنید. برای شناخت جراحان برتر، وب سایت کلینیک زیبایی اطلاعات آدرس و شماره تماس را در جدولی جمع آوری کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر کامران هداوند میرزاییتهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش غرب به شرق، نرسیده به چهارراه مینی سیتی، بعد از خیابان هاشم ازگلی، مجتمع میلاد09127144510
09351445919
2دکتر علیرضا باباییتهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، روبروی سپند، نبش کوچه نیلوفر، مجتمع فوق تخصصی پزشکان صاحبقرانیه،‌ پلاک 202126140650
09309265508

تعرفه عمل لیفت سینه در اقدسیه

تعرفه های مربوط به جراحی لیفت سینه شامل دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به یکی از پزشکان برتر در لیست فوق مراجعه نمایید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در اقدسیه مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در اقدسیه

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در اقدسیه

برای اینکه بتوانید از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید و با انتخاب خود و بدون اجبار، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید، از طریق لیست فوق بر روی نام پزشک مورد نظر خود کلیک کرده و به بخش اخذ نوبت آنلاین هدایت می شوید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در اقدسیه

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در اقدسیه کیست؟

بهترین دکتر عمل لیفت سینه کیست؟ برای آشنایی با پزشکان برتر از طریق لیست فوق، پروفایل پزشکان را انتخاب کرده و تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی را مشاهده کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتر جراح خود را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران