بهترین جراح لیفت سینه در گاندی

بهترین جراح لیفت سینه در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با کمک بهترین جراح لیفت سینه در گاندی تهران، سینه های خوش فرم و بدون نقص داشته باشید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت در یافتن پزشکان برتر، لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین جراح لیفت سینه در گاندی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر شهریار حدادیتهران، انتهای گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک 42، طبقه 202188777141
2دکتر آزاده جولاییتهران، انتهای خیابان گاندی شمالی، نبش برادران شریفی، روبروی داروخانه دکتر جباری02188882461
09101686140

تعرفه عمل لیفت سینه در گاندی

آیا میخواهید از تعرفه های عمل زیبایی لیفت سینه اطلاع یابید و پس از آن تصمیم خود را به انجام جراحی قطعی کنید؟ برای این کار باید به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. پس از معاینه اولیه پزشک میتواند هزینه را به شما اعلام کند. دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها در تعرفه این جراحی نقش مهمی دارد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در گاندی مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در گاندی

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در گاندی

آیا تا به حال از رزرو به صورت آنلاین استفاده کرده اید؟ این روش به شما کمک می کند بدون مراجعه به مطب پزشکان، در ساعت و روز مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید. به لیست فوق مراجعه کنید و بر روی نام دکتر انتخابی خود کلیک کرده و در بخش مربوطه نوبت را رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در گاندی

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گاندی کیست؟

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گاندی را چگونه بیابیم؟ پزشکان زیادی در این زمینه فعالیت دارند، اما انتخاب بهترین آنها برای مراجعین مشکل است. میتوانید با کمک وب سایت کلینیک زیبایی و مراجعه به لیست فوق، به پروفایل اختصاصی پزشکان مراجعه کرده و نمونه کار قبل و بعد از عمل را مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در گاندی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران