بهترین جراح پروتز سینه در گاندی

بهترین جراح پروتز سینه در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای مراجعه و شناخت بهترین جراح پروتز سینه در گاندی تهران، میتوانید با کمک لیست های جامع وب سایت کلینیک زیبایی به آدرس و شماره تماس این پزشکان دست یابید.

بهترین جراح پروتز سینه در گاندی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر مروتیتهران، خیابان گاندی جنوبی، خیابان 18، پلاک 15، واحد 402188676811
09045195026
2دکتر شهریار حدادیتهران، انتهای گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک 42، طبقه 202188777141
3دکتر آزاده جولاییتهران، انتهای خیابان گاندی شمالی، نبش برادران شریفی، روبروی داروخانه دکتر جباری02188882461
09101686140

هزینه عمل پروتز سینه در گاندی

برای اینکه بتوانید از هزینه های مربوط به پروتز سینه اطلاع یابید میتوانید با تنها یک جلسه مراجعه به پزشکان از هزینه های دقیق اطلاع یابید و به تمامی سوالات خود در رابطه با هزینه ها برسید. دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گاندی مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در گاندی

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در گاندی

برای گرفتن نوبت از راه اخذ نوبت اینترنتی عمل کنید. به راحتی از لیست فوق پزشک را انتخاب کرده و با کلیک بر روی نام او، به پروفایل اختصاصی وارد شده و از طریق بخش نوبت دهی اینترنتی ساعت و روزهای آزاد پزشک را مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود نوبت را اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در گاندی

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در گاندی

مشاوره آنلاین بهترین نوع ویزیت با پزشکانی است که به آنها دسترسی نداریم ولی به تجارب حرفه ای آنها در رابطه با جراحی خود نیازمندیم. قبل از گرفتن مشاوره آنلاین میتوانید با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در گاندی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران