بهترین جراح لیفت سینه در ستارخان

بهترین جراح لیفت سینه در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای داشتن سینه ای لیفت، پیشنهاد ما به شما بهترین جراح لیفت سینه در محدوده ستارخان تهران است. اطلاعات جامع این پزشکان توسط وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر جمع آوری شده است. این اطلاعات شامل آدرس و شماره تماس می باشد.

بهترین جراح لیفت سینه در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر نازی معینیتهران، ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوچه عظیمی، جنب کویر موتور، شماره 2، طبقه اول، واحد 202166926193

تعرفه عمل لیفت سینه در ستارخان

برای اطلاع از تعرفه های مربوط به این عمل جراحی باید به پزشکان متخصص در لیست فوق مراجعه کنید. دستمزد دکتر، میزان شلی و افتادگی سینه، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از مواردی است که در محاسبه قیمت تاثیر گذارند. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه خود هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در ستارخان مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در ستارخان

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ستارخان

با اخذ نوبت آنلاین، ساعت و روز مراجعه را با انتخاب خود رزرو کنید. برای این کار بر روی نام پزشک مورد نظر خود در لیست فوق کلیک کرده و به بخش پروفایل اختصاصی پزشک هدایت شوید. در بخش اخذ نوبت میتوانید نوبت را رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ستارخان

اگر قصد کوچک کردن سینه دارید، میتوانید جراح معتبری که سایت کلینیک زیبایی برای جراحی ماموپلاستی در ستارخان تهران معرفی کرده است را انتخاب کنید و جهت مشاوره به ایشان مراجعه نمایید.

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ستارخان کیست؟

یکی از سوالات مهم مراجعین این است که بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ستارخان کیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که چندین راه برای شناخت موجود است. برای مثال میتوانید از تجربه افرادی که این عمل را انجام داده اند استفاده کنید و یا با مراجعه به لیست فوق و انتخاب پزشک مورد نظر، به پروفایل او وارد شده و نمونه کارهای قبل و بعد از عمل را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران