بهترین جراح پروتز سینه در ستارخان

بهترین جراح پروتز سینه در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
جراح پروتز سینه در ستارخان تهران
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پروتز سینه در ستارخان تهران پرداخته است. می توانید در لیست زیر با بهترین جراحان در این حوزه به همراه آدرس و شماره تماس بیابید.

بهترین جراح پروتز سینه در ستارخان تهران

اگر به دنبال بهترین جراح پروتز سینه در ستارخان تهران هستید میتوانید با ورود به پروفایل هر یک از پزشکان معتبر نام برده شده در لیست از اطلاعات تماس و خدمات اطلاع یابید و تصاویر نمونه کار این پزشکان را مشاهده نمایید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مریم شفیعیتهران، ستارخان، ابتدای باقرخان، ساختمان پرهام، پلاک 119، واحد 502166933906
09105656376

سایر جراحان پروتز سینه در ستارخان

اگر جراح مورد نظر خود را در زمینه پروتز سینه در ستارخان تهران، در لیست فوق پیدا نکردید، میتوانید در لیست زیر با جراحان دیگر در این محدوده نیز آشنا شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر بهمن نوحی فردتهران، ستارخان09380580631
2دکتر نازی معینیتهران، ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوچه عظیمی، جنب کویر موتور، شماره 2، طبقه اول، واحد 202166926193

هزینه عمل پروتز سینه در ستارخان

برای برآورد هزینه های این عمل باید بدانید که هزینه دقیقی را نمیتوان اعلام کرد زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در این محاسبه این هزینه ها دخیل است. پس با مراجعه به پزشکان در لیست فوق و گرفتن مشاوره، از هزینه ها مطلع شوید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ستارخان مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در ستارخان

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ستارخان

برای رزرو نوبت از پزشکان برتر در محدوده ستارخان به صورت آنلاین، به لیست فوق مراجعه کنید و با انتخاب نام دکتر و کلیک بر روی آن به بخش اختصاصی موجود در وب سایت کلینیک زیبایی هدایت شوید. میتوانید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود نوبت رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ستارخان

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در ستارخان

میتوانید به راحتی با وجود مشاوره آنلاین به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. برای این کار از پزشکان در لیست فوق کمک بگیرید. مشاوره آنلاین از بهترین خدماتی است که امروزه برای صرفه جویی در زمان و در امان ماندن از ترافیک های شهری صورت میگیرد.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه