بهترین جراح لیفت سینه در دولت

بهترین جراح لیفت سینه در دولت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر به دنبال روشی برای سفت کردن و بالا کشیدن سینه هستید، میتوانید به بهترین جراح لیفت سینه در دولت تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با سابقه ترین پزشکان جراح لیفت سینه را در لیستی جمع آوری کرده است و اطلاعات آنها، اعم از آدرس و شماره تماس را نیز در جداول زیر قرار داده است.

بهترین جراح لیفت سینه در دولت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر نفیسه جوادیتهران، خیابان دولت، چهار راه کاوه، بیست متری به سمت پاسداران، ساختمان الماس دولت02188971434
09127047164

تعرفه عمل لیفت سینه در دولت

چه پارامترهایی در برآورد تعرفه های لیفت سینه نقش دارد؟ دستمزد پزشک، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک، میزان شلی و افتادگی سینه و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از جمله این عوامل تاثیرگذار در تعرفه ها است. میتوانید با مراجعه به پزشکان برتری که در لیست فوق نام برده شده است، از هزینه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در دولت مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در دولت

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در دولت

دریافت نوبت به صورت اینترنتی از جمله خدمات وب سایت کلینیک زیبایی است که بسیار پر طرفدار است. با کلیک بر روی نام پزشک به بخش پروفایل اختصاصی او هدایت می شوید و پس از اطلاع از روزها و ساعت های قابل رزرو برای آن پزشک، نوبت خود را دریافت کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در دولت

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در دولت کیست؟

در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مراجعه به لیست فوق، به پروفایل پزشکان مراجعه کنید و تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه هر پزشک را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر پزشک را بیابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در دولت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران