بهترین جراح پروتز سینه در دولت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین جراح پروتز سینه در دولت تهران به شما معرفی کند تا بتوانید بهترین و زیباترین نتیجه را از عمل خود ببینید. همچنین این امکان را فراهم آورده است که بتوانید اسامی بهترین پزشکان را در لیستی جامع به همراه آدرس و شماره تماس مشاهده کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در دولت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مهدی خلیل مقدمتهران، خیابان دولت، شهید کلاهدوز، نبش بلوار کاوه، پلاک 257، ساختمان جام جم02122559586
2دکتر نفیسه جوادیتهران، خیابان دولت، چهار راه کاوه، بیست متری به سمت پاسداران، ساختمان الماس دولت02188971434
09127047164

هزینه عمل پروتز سینه در دولت

برای اینکه بتوانید از هزینه های این جراحی زیبایی در دولت مطلع شوید، باید به پزشکی متخصص در لیست فوق مراجعه کرده و با معاینه و آزمایشات اولیه به مقدار هزینه دقیق دست یابید. این هزینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در دولت مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در دولت

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در دولت

با اخذ نوبت آنلاین راحت شو! کافیست با کلیک بر روی پروفایل پزشک در لیست بالا، نوبت آنلاین اخذ کنید. علاوه بر نوبت دهی، میتوانید خدمات دکتر را در پروفایل اختصاصی پزشک مشاهده کرده و بیشتر با او آشنا شوید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در دولت

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در دولت

برای انتخاب پزشکان میتوانید با مراجعه به لیست فوق، بر روی نام دکتر انتخابی خود کلیک کرده و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را مشاهده کنید و سپس نوبت مشاوره بگیرید. با مشاوره آنلاین از انتظارهای طولانی در مطب دکتر در امان بمانید و در هرجایی که هستید، بهترین پزشکان در محدوده دولت را برای مشاوره پزشکی انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در دولت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران