بهترین جراح لیفت سینه در دارآباد

بهترین جراح لیفت سینه در دارآباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

آیا یافتن بهترین جراح لیفت سینه در دارآباد تهران برای شما مشکل است؟ باید بدانید وب سایت کلینیک زیبایی به کمک شما آمده است و در سهولت یافتن برترین ها به شما کمک خواهد کرد. در این سایت لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در دارآباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مرجان کفاییتهران، چهارراه كوه نور، ابتداي كامرانيه شمالي، سمت چپ به سمت ورودي لواساني (فرمانيه)، ابتداي لواساني سمت چپ، پلاک 9809362887992
09022221404

تعرفه عمل لیفت سینه در دارآباد

تعرفه‌های مربوط به لیفت سینه در دارآباد تهران با توجه به شرایط هر فرد محاسبه می گردد. برای مثال دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها در این تعرفه ها تاثیرگذار می باشد. با مراجعه به پزشکان در لیست فوق و انجام معاینه اولیه از هزینه ها اطلاع یابید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در دارآباد مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در دارآباد

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در دارآباد

با کمک لیست فوق علاوه بر آشنایی با پزشکان، نوبت خود را به صورت اینترنتی اخذ نمایید. با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان، میتوانید نوبت خود را بر اساس روز و ساعت مورد نظر خود نوبت رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در دارآباد

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در دارآباد کیست؟

این عمل با هدف بازسازی و ترمیم ظاهر سینه شما انجام می شود، پس باید در این راه بهترین دکتر عمل لیفت سینه را انتخاب کنید. در وب سایت کلینیک زیبایی، نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه را مشاهده کنید و همین کار به شما کمک می کند با آگاهی بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در دارآباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران