بهترین جراح پروتز سینه در دارآباد

بهترین جراح پروتز سینه در دارآباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر قصد افزایش حجم و فرم دهی سینه دارید، میتوانید به بهترین جراح پروتز سینه در دارآباد تهران مراجعه کنید. برای اطلاع از مشخصات برترین پزشکان، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از آدرس و شماره تماس های پزشکان برتر در این محدوده را در اختیار شما قرار داده است.

بهترین جراح پروتز سینه در دارآباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مرجان کفاییتهران، چهارراه كوه نور، ابتداي كامرانيه شمالي، سمت چپ به سمت ورودي لواساني (فرمانيه)، ابتداي لواساني سمت چپ، پلاک 9809362887992
09022221404

هزینه عمل پروتز سینه در دارآباد

برای برآورد هزینه های پروتز سینه میتوانید با مراجعه به پزشکان برتر در لیست فوق و معاینه اولیه توسط پزشک به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد و موجب یکسان نبود هزینه ها در افراد مختلف می باشد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در دارآباد مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در دارآباد

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در دارآباد

تنها با یک کلیک بر روی پروفایل پزشک علاوه بر دریافت نوبت، از نمونه کارهای پزشک دیدن فرمایید. امروزه نوبت دهی اینترنتی از جمله خدماتی است که کار را برای مراجعه کنندگان آسان کرده است و وب سایت کلینیک زیبایی این امکان را برای شما فراهم آورده است.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در دارآباد

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در دارآباد

امروزه با مشاوره آنلاین میتوانید به آسانی با پزشکان برتر در هرجایی که هستید مشورت کنید. قبل از گرفتن مشاوره آنلاین میتوانید با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در دارآباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران