بهترین جراح لیفت بازو در قزوین

بهترین جراح لیفت بازو در قزوین

فرشته مقامی

جراحی لیفت بازو نوعی جراحی زیبایی است که می تواند ظاهر بازوهای شما را بهبود بخشد. این جراحی شامل سفت کردن پوست افتاده و بافت حمایتی است که باعث می‌شود بازوهای شما حجاری‌تر به نظر برسند، به گونه‌ای که ورزش و رژیم غذایی به تنهایی نمی‌توانند. از این رو در لیست زیر بهترین جراح لیفت بازو در قزوین می پردازیم.

بهترین جراح لیفت بازو در قزوین

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر محمد بقایی قزوین، سبزه میدان، ابتدای خیابان فردوسی، بنبست مینا، ساختمان پزشکان آزادی 02833238228

هزینه جراحی لیفت بازو در قزوین

دستمزد پزشک برای جراحی لیفت بازو در قزوین بر اساس تجربه جراح او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود.لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

همچنین اگر به دنیال بهترین جراح پلاستیک در قزوین هستید می توانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین جراح لیفت بازو در قزوین

اخذ نوبت اینترنتی پزشک لیفت بازو در قزوین

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از پرکاربردترین خدمات اینترنتی است که کاربران مکررا از آن استفاده می کنند. چرا که بدون اتلاف وقت سریعا نوبت خود را دریافت می کنند. شما کاربران گرامی کافیست در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر لیفت بازو در قزوین

بهترین جراح لیفت بازو در قزوین

داشتن مشاوره به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون معطلی در مطب پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. شما می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از سمت چت آنلاین به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با بهترین دکتر لیفت بازو در قزوین آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران