بهترین جراح بوکال فت در قزوین

بهترین جراح بوکال فت در قزوین

فرشته مقامی

اکثر مردم صورت باریک و V شکل را جذاب می دانند. هدف جراحی بوکال لاغرتر کردن صورت فرد و حذف بافت چربی اضافی است. در این روش چربی های داخل گونه ها را از بین می برند و از این طریق استخوان گونه ها برجسته می شود. نتیجه جراحی بوکال یک چهره باریک تر و جوان تر است.در لیست زیر به معرفی بهترین جراح بوکال فت در قزوین می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح بوکال فت در قزوین

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی هلیا قزوین، نوروزیان، خیابان حکمت 57، پلاک 3، واحد 8، طبقه 2 09011080322

بهترین جراحی بوکال فت در قزوین

در لیست بالا بهترین و ماهر ترین متخصصین برای عمل تخلیه چربی بوکال در قزوین معرفی شده است . این پزشکان با رعایت تکنیک های زیبایی توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان گرامی را به خود جلب نمایند. شما می توانید در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

بهترین جراح بوکال فت در قزوین

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین جراح لیفت صورت در قزوین

هزینه برداشتن چربی بوکال در قزوین چقدر است؟

حذف چربی باکال با برداشتن پدهای چربی باکال گونه ها را لاغر می کند. این روش کم تهاجمی اما دائمی منجر به گونه‌های کانتور، زاویه‌دار و نازک‌تر می‌شود. هزینه عمل بوکال فت در شهر قزوین بر اساس تجربه پزشک، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. شما می توانید در جلسه مشاوره خود با پزشک در خصوص هزینه ها سوال کنید

اخذ نوبت اینترنتی از جراح بوکال فت در قزوین

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. کافیست از طریق لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مزایای عمل تخلیه چربی بوکال

بهترین جراح بوکال فت در قزوین

از جمله مزایای تخلیه چربی دهانی بوکال می توان به بهبود ظاهر گونه، لاغر سازی و زاویه دهی به صورت را نام برد. همچنین به دلیل اینکه جراحی بوکال از طریق ایجاد برش در داخل دهان انجام می شود پس از آن جای هیچ گونه زخم، بخیه و اسکار را روی گونه باقی نخواهد گذاشت. واز همه مهم تر عدم نیاز به بی هوشی و اتاق عمل یکی از بزرگترین مزایای جراحی بوکال محسوب می شود که بدون انجام عمل های سنگین باعث می شود ظاهر فرد بهتر به نظر رسیده و اعتماد به نفس بیمار بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین جراح رفع غبغب در قزوین

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران