بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد

بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد

فرشته مقامی

جراحی لیفت بازو که معمولاً به عنوان براکیوپلاستی نیز شناخته می‌شود، یک روش آزمایش شده و واقعی از جراحی پلاستیک برای مقابله با چربی ناخواسته یا پوست شلی است که روی بازوهای شما قرار دارد . ما در وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد می پردازیم.

بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد

نام جراح نشانی شماره تماس
دکتر علی شجاعی بروجرد، ساختمان پزشکان نور، طبقه چهارم 06642616050

هزینه عمل لیفت بازو در بروجرد

هزینه جراحی لیفت بارو از 10 تا 18 میلیون متغییر است .این جراحی پوست و چربی اضافی برداشته می شود تا ظاهری شاداب تر و متعادل تر داشته باشد . قیمت جراحی لیفت بازو بر اساس تجربه جراح او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود . لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای لیفت بازو با نخ در بروجرد

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از پرکاربردترین خدمات اینترنتی است که کاربران مکررا از آن استفاده می کنند. چرا که بدون اتلاف وقت سریعا نوبت خود را دریافت می کنند. شما کاربران گرامی کافیست در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

همچنین در صورتیکه به دنبال بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

مشاوره آنلاین با دکتر رفع شلی بازو در بروجرد

بهترین جراح لیفت بازو در بروجرد

داشتن مشاوره به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون معطلی در مطب پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. شما می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از سمت چت آنلاین به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با بهترین دکتر لیفت بازو در بروجرد آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران