بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد تهران

فاطمه صابری
دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد
مشاهده همه

تزریق بوتاکس یک روش ایمن و موثر است، اما مانند هر روش درمانی دیگری، ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. به همین دلیل، مهم است که قبل از تزریق بوتاکس، با یک متخصص پوست یا جراح زیبایی مشورت کنید. برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس و انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در شمس آباد تهران همراه با آدرس و شماره تماس به لیست زیر که سایت کلینیک زیبایی جمع آوری کرده است مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل پزشکان تزریق بوتاکس زیر، از خدمات، نمونه کار، دریافت نوبت اینترنتی، اطلاعات تماس کلینیک ها، لوکیشن دقیق مرکز و شماره ثبت کلینیک زیبایی اطلاع یابید.
ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر آذر السادات عفت نژادتهران، میدان هروی، میدان ملت، ابتدای خیابان قلیچ خانی، پلاک 102، طبقه همکف، واحد 402126318581
02126318582
09021333707

سایر مراکز تزریق بوتاکس در شمس آباد تهران

چنانچه پزشک مورد نظر خود را در لیست فوق نیافتید، در این بخش می توانید با دیگر پزشکان محدوده شمس آباد پیدا کنید.

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی دکتر پروانه نوری تهران، شمس آباد، میدان بهشتی، بلوار کاووسی، نبش خیابان صفایی غربی 02122334100
2 درباره کلینیک زیبایی مهرگان تهران، بالاتر از میدان ملت، سر پیچ شمس آباد، نبش خیابان یاس، ساختمان یاس، پلاک 835، طبقه 4، واحد 15 02126303259

هزینه تزریق بوتاکس در شمس آباد تهران چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله محل تزریق، مقدار بوتاکس مصرفی، برند بوتاکس و... . برای اطلاع از هزینه های دقیق میتوانید به لیست فوق مراجعه نمایید و با برقراری تماس با مراکز و پزشکان معرفی شده، نوبت خود را دریافت نمایید.
هزینه تزریق بوتاکس در شمس آباد تهران چقدر است؟

نمونه کار دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد

تزریق بوتاکس یک روش درمانی غیرجراحی است که برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می شود. این روش با تزریق سم بوتولینوم به عضلات صورت انجام می شود. سم بوتولینوم باعث فلج شدن موقت عضلات می شود که باعث کاهش چین و چروک می شود. یکی از عوامل مهم در انتخاب پزشک تزریق بوتاکس، مشاهده نمونه کارهای سابق او است. با دسترسی به نمونه کارهای سابق، می توان به راحتی با کیفیت کار پزشک آشنا شد و از نتایج تزریق بوتاکس در بیماران سابق مطلع شد.

نمونه کار دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست تزریق بوتاکس در محدوده شمس آباد دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران