تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران

تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران

فرشته مقامی
موضوعاتی که در ادامه میخوانید :
بوتاکس برند دیسپورت یک نوع تزریق زیبایی است. این ماده به طور معمول درمانی برای کاهش چین و چروک، خطوط افقی پیشانی، چین و چروک های اطراف چشم و خطوط گوش استفاده می شود. وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین دکتر بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران را به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2دکتر نادیا درویشی زادهتهران، ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، ساختمان پزشکان سبز، طبقه 3، پلاک 96402144244641
02144243877

مشاوره آنلاین با دکتر تزریق بوتاکس برند دیسپورت در ستارخان

برای دریافت مشاوره و تزریق بوتاکس، بهتر است با یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید. می‌توانید با مراجعه به لیست فوق، بهترین پزشکان تزریق بوتاکس برند دیسپورت در ستارخان را بیابید و با کلیک بر روی نام آنها به صفحه اختصاصی پزشک وارد شده و در بخش چت آنلاین، با پزشک ارتباط برقرار نمایید. شما میتوانید با مراجعه به لیست بهترین مراکز تزریق بوتاکس در تهران، با تمامی مارکز معتبر تزریق بوتاکس در تهران آشنا شوید.
تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران
برای دریافت دقیق ترین و به‌ روزترین اطلاعات در مورد هزینه بوتاکس مارک دیسپورت در منطقه ستارخان تهران، بهتر است با مراکز زیبایی و پزشکان متخصص نام برده شده در لیست فوق مراجعه کنید و از آنها قیمت را پرسید. قیمت بوتاکس دیسپورت در سال 1403 حدوداً 2 میلیون و 500 تومان می باشد.
تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید از شما ممنونیم اگر که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست تزریق بوتاکس دیسپورت در ستارخان تهران دارید می توانید از طریق سایت کلینیک زیبایی با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه