بهترین دکتر تزریق ژل در شمس آباد تهران

بهترین دکتر تزریق ژل در شمس آباد تهران

فاطمه صابری
دکتر تزریق ژل در شمس آباد
مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی اسامی بهترین دکتر تزریق ژل در شمس آباد تهران را معرفی می کنیم تا اگر قصد تزریق ژل در نواحی مختلف صورت خود را دارید به این پزشکان مراجعه کنید. در جدول زیر آدرس و شماره تماس دکتر خوب برای تزریق ژل در شمس آباد تهران قرار گرفته است.

بهترین دکتر تزریق ژل در شمس آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر آذر السادات عفت نژادتهران، میدان هروی، میدان ملت، ابتدای خیابان قلیچ خانی، پلاک 102، طبقه همکف، واحد 402126318581
02126318582
09021333707

سایر پزشکان تزریق ژل در شمس آباد

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی دکتر پروانه نوری تهران، شمس آباد، میدان بهشتی، بلوار کاووسی، نبش خیابان صفایی غربی 02122334100
2 درباره کلینیک زیبایی مهرگان تهران، بالاتر از میدان ملت، سر پیچ شمس آباد، نبش خیابان یاس، ساختمان یاس، پلاک 835، طبقه 4، واحد 15 02126303259

نمونه کار مرکز تزریق ژل در محدوده شمس آباد

یکی از عوامل مهم در انتخاب مرکز تزریق ژل، مشاهده نمونه کارهای سابق آن مرکز است. با دسترسی به نمونه کارهای سابق، می توان به راحتی با کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز آشنا شد و از نتایج تزریق ژل در بیماران سابق مطلع شد. تزریق ژل یک روش درمانی غیرجراحی است که برای افزایش حجم و بهبود ظاهر بخش های مختلف صورت استفاده می شود. این روش با تزریق ژل های مصنوعی به زیر پوست صورت انجام می شود. ژل های مصنوعی می توانند باعث پر شدن چین و چروک ها، افزایش حجم لب ها، برجسته کردن گونه ها، و بهبود ظاهر خط فک شوند.

نمونه کار مرکز تزریق ژل در محدوده شمس آباد

اگر به دنبال آدرس و شماره تماس بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شمس آباد هستید، به لینک درج شده مراجعه گنید.

هزینه تزریق ژل شمس آباد تهران چقدر است؟

مقدار ژل مصرفی، برند ژل، ناحیه مورد تزریق و ... در هزینه ژل در شمس آباد تاثیر گذار است. از این رو به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از قیمت این کار با مراجعه به پزشکان معتبر در لیست فوق، در جلسه مشاوره از تعرفه تزریق ژل اطلاع یابید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شمس آباد تهران کیست؟

تزریق ژل لب یک روش درمانی غیرجراحی است که برای افزایش حجم و بهبود ظاهر لب ها استفاده می شود. این روش با تزریق ژل های مصنوعی به زیر پوست لب ها انجام می شود. ژل های مصنوعی می توانند باعث پر شدن لب ها، افزایش حجم لب ها، و بهبود خطوط لبخند شوند. انواع مختلفی از مدل های تزریق ژل لب وجود دارد که هر کدام ظاهر متفاوتی را ایجاد می کنند. برخی از محبوب ترین مدل ها عبارتند از مدل عروسکی، مدل روسی، مدل قلبی، مدل فانتزی چاکدار و ... .

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شمس آباد تهران کیست؟

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در محدوده شمس آباد دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران