بهترین مرکز رنگ مو در رسالت

بهترین مرکز رنگ مو در رسالت تهران

فاطمه صابری

برای انتخاب بهترین مرکز رنگ مو در رسالت تهران و هزینه های مربوطه و نوبت دهی آنلاین از این سالن های رنگ، میتوانید با کمک وب سایت کلینیک زیبایی به پاسخ سوالات خود رسیده و بهترین تجربه را از رنگ موی خود کسب کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت شما در یافتن بهترین مرکز رنگ مو در این محدوده لیستی جامع از اطلاعات مراکز برتر را تهیه کرده است.

بهترین مرکز رنگ مو در رسالت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1سالن زیبایی هایده افتخاریتهران، میدان رسالت، خیابان نیرو دریایی، نبش کوچه جاجرودی، مجتمع پزشکی رسالت، پلاک 34، طبقه اول، واحد 602177211352
09337770852
2سالن زیبایی سرمه آذینتهران، میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، روبروی مترو گلبرگ، خیابان برات محمدی، 55 جنوبی، پلاک 16، واحد 109354830405
02177243832
3سالن زیبایی سهیلا کاظمی کسبیتهران، رسالت، خيابان هنگام، چهارراه استقلال، 35 متری استقلال، پلاک 36202177198014

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده رسالت

برای اینکه بتوانید تصمیم خود را برای رنگ و لایت مو نهایی کنید لازم است که از هزینه ها اطلاع یابید. برای این کار میتوانید با کمک لیست فوق، بهترین ها در این زمینه را یافته و با برقراری تماس با آنها، از هزینه های دقیق اطلاع یابید. این هزینه ها برای اشخاص مختلف، متفاوت است. عواملی که در برآورد هزینه ها دخیل است شامل رنگ موی فعلی شما، میزان مواد مصرفی، رنگ موی انتخابی، شهرت رنگ کار، انتخاب مارک مواد مصرفی، قد موی شما و موقعیت مکانی سالن می باشد. برای استفاده از دیگر خدمات زیبایی میتوانید به بهترین سالن زیبایی در رسالت مراجعه کنید.

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده رسالت

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در رسالت

دریافت نوبت به صورت اینترنتی از جمله خدمات وب سایت کلینیک زیبایی است که بسیار پر طرفدار است. با کلیک بر روی نام سالن رنگ مو وی آی پی به بخش پروفایل اختصاصی هدایت می شوید و پس از اطلاع از روزها و ساعت های قابل رزرو برای آن رنگ کار، نوبت خود را دریافت کنید.

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در رسالت

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز رنگ مو در رسالت تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه