بهترین کلینیک کاشت مو در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی
کاشت مو در رسالت
مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در رسالت تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده رسالت هستید، این مطلب را از دست ندهید.

رسالت محله‌ای در شرق تهران پایتخت ایران‌ است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده قرار گرفته است. در جدول زیر آدرس و شماره تماس برخی از کلینیک های تخصصی کاشت مو در رسالت تهران قرار گرفته است.

بهترین کلینیک کاشت مو در رسالت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی ماندگارتهران، بزرگراه رسالت، نبش خیابان کرمان، پلاک 826، ساختمان گلستان، طبقه 4 ، واحد 1602126322052
09128392581

سایر مراکز کاشت مو در رسالت تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز زیبایی و لیزر الیزه تهران، میدان رسالت به سمت شرق، نبش خیابان غیبی 02177971300
2 دکتر فتانه نیکو تهران، میدان رسالت 09014479000
3 کلینیک بریس آوا تهران، خیابان رسالت، خیابان بنی هاشم، پلاک 148 02146805338

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده رسالت تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده رسالت فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو رسالت هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده رسالت تهران

بهترین دکتر کاشت مو در رسالت کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در رسالت را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در رسالت کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده رسالت

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده رسالت هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده رسالت تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران