بهترین دکتر تزریق فیلر در رسالت

بهترین دکتر تزریق فیلر در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی
دکتر تزریق فیلر در رسالت
مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر تزریق فیلر در رسالت تهران می‌پردازیم. اگر به دنبال دکتر خوب برای تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت خود هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بزرگراه رسالت یکی از بزرگراه‌های اصلی شرق تهران است که برخی از پزشکان متخصص برای تزریق فیلر در این محدوده فعالیت می کنند. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس دکتر فیلر خوب در رسالت تهران هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق فیلر در رسالت تهران

سایر پزشکان تزریق فیلر در رسالت

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر فتانه نیکو تهران، میدان رسالت، (به سمت شرق)، نبش خیابان بابالو، پلاک 193، طبقه 5، واحد 9 09127227310
2 دکتر رضا عندلیبی تهران، بزرگراه رسالت، مجیدیه شمالی ، میدان بهشتی، بلوار بیژن، (کاووسی) نبش گلستان 7(مقدم جو) ساختمان پزشکان اندیشه، واحد سمت راست. 02122527334
3 مرکز زیبایی و ليزر آروين تهران، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، ابتداى خيابان هفت حوض (دكتر آيت)، روبروى مترو سرسبز، پلاك 796، ساختمان پزشكان 09198327218
4 مرکز زیبایی و لیزر الیزه تهران، میدان رسالت به سمت شرق، نبش خیابان غیبی 02177971300
5 مرکز زیبایی و لیزر ژیکال تهران، بزرگراه رسالت، خیابان سمنگان، ابتدای حاج ابراهیم تهرانی، پلاک 68، ساختمان پزشکان آراد، طبقه سوم، واحد 9 02177182481
6 مرکز لیزر ونوس طلایی تهران، میدان رسالت، بزرگراه رسالت به سمت باقری، نرسیده به چهار راه سرسبز، جنب موسسه ملل، پلاک 658/1 09352287501

بهترین دکتر فیلر در رسالت تهران چه ویژگی هایی دارد؟

دانستن ویژگی های دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم، فیلر خط لبخند و ... در محدوده رسالت تهران می‌تواند به شما در انتخابی وی کمک کند. برخی از اصلی ترین ویژگی های برترین پزشکان متخصص در این زمینه عبارت است از:

  • نمونه کارهای پزشک را در اینترنت ببینید.
  • مدرک تحصیلی پزشک بسیار مهم است
  • پزشک باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد.
  • دکتر متخصص باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند و دارای جواز و پروانه طبابت باشد.
  • نظرات مراجعه کنندگان به مطب وی می تواند به شما کمک کند.
  • استفاده از مواد تزریق باکیفیت بسیار مهم است.

بهترین دکتر فیلر در رسالت تهران چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال دکتر فیلر خوب در تهران هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان متخصص در این زمینه را درج کرده ایم.

نحوه نوبت دهی دکتر خوب برای تزریق فیلر در رسالت

شما می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نوبت خود را از دکتر تزریق فیلر بگیرید. با مراجعه به جدول فوق و تماس با مطب دکتر انتخابی، ضمن صحبت با منشی وی نوبت خود را به صورت غیر حضوری و بدون نیاز مراجعه به مطب بگیرید.

نحوه نوبت دهی دکتر خوب برای تزریق فیلر در رسالت

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم بهترین پزشکان برای تزریق فیلر زیر چشم، خط خنده و ... در رسالت را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران