بعد از کاشت مو چه قرصی بخوریم؟

پری چاوشی

این سوال که بعد از کاشت مو چه قرصی بخوریم یکی از سوالات رایج در بین مراجعه کنندگان است که ما در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی به آن پاسخ می دهیم. از آنجایی که رعایت نکات بعد از این جراحی می‌تواند در نتیجه آن موثر باشد، این مطلب را از دست ندهید.

داروهای مصرفی بعد از کاشت مو

طبق نظر پزشکان متخصص پوست و مو، کاشت مو یکی از موثرترین روش های درمان ریزش مو است و استفاده از داروهای تقویتی بعد از جراحی یکی از کارهایی است که در اثربخشی و نتیجه مثبت آن تاثیرگذار است. این که افراد بعد از کاشت مو نتیجه خوبی دریافت می کنند درست است اما اگر همچنان با مشکل ریزش مو مواجه هستند باید از داروهای تقویتی تجویز شده استفاده نمایند.

داروهای مصرفی بعد از کاشت مو

بعد از این عمل، در کنار قرص های تقویتی مو، داروهایی جهت بهبود سریع تر زخم ها و تسریع در دوران نقاهت توسط پزشک تجویز می گردد. برای کاشت مو در شیراز به کلینیک هایی که در لینک درج شده معرفی کرده ایم مراجعه کنید، چرا که این مراکز با دارا بودن تجهیزات عالی و استفاده از تکنسین های حرفه ای نتایج رضایت بخشی را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورده اند.

بهترین قرص بعد از کاشت مو برای تقویت موها

در پاسخ به این سوال که بعد از کاشت مو چه قرصی بخوریم باید بگوییم که قرص های تجویز شده توسط پزشک قطعا بهترین و موثرترین داروها هستند. طبق تحقیقات انجام داده شده اکثر پزشکان متخصص بعد از این عمل قرص های زیر را تجویز می نمایند:

  • بیوتین یا ویتامین B7
  • روی (زینک)
  • فولیک اسید
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • ویتامین A

مصرف این داروها به شما کمک می کند تا از ریزش شدید موها بعد از کاشت، جلوگیری به عمل آید. اما اگر شما جزو افرادی هستید که باید کاشت مو برای دومین بار را انجام دهید، قبل از انجام این کار لطفا مقاله درج شده را مطالعه نمایید.

بهترین قرص بعد از کاشت مو برای تقویت موها

داروهای مسکن بعد از کاشت مو

درد بعد از هر عمل جراحی طبیعی است. اما در جراحی کاشت مو به دلیل حساسیت بالای فولیکول های موی کاشته شده بهتر است جهت تسکین درد از داروهایی که پزشک تجویز می نماید استفاده نمایید. به نقل از پزشکان، استامینوفن کدئین دار یکی از بهترین داروها برای رهایی از درد پس از کاشت مو است. از آنجایی که مصرف آسپرین، ژلوفن و ایبوپروفن ممکن است منجر به رقیق شدن خون و ایجاد خونریزی شود، بهتر است این نوع داروها مورد استفاده قرار نگیرند.

داروهای مسکن بعد از کاشت مو

مصرف آنتی بیوتیک پس از کاشت مو

استفاده از آنتی بیوتیک بعد از این عمل از احتمال ایجاد عفونت بهد از کاشت مو جلوگیری می کند. در جهت پاسخ به این سوال که بعد از کاشت مو چه قرصی بخوریم تا عفونتی برای زخم های ایجاد شده به وجود نیاید باید بگوییم معمولا پزشکان آزیترومایسین را برای مراجعه کنندگان خود تجویز می نمایند.

مصرف داروهای ضد التهاب بعد از کاشت مو

مصرف داروهایی که به کاهش التهابات پوستی به شما کمک می کند توسط پزشک تجویز می شود. سیاری از پزشکان هیدروکوتیزون را برای افرادی که عمل کاشت انجام داده‌اند، توصیه می‌کنند. اگر فرد علاوه بر تورم، خارش سر نیز داشته باشد، می‌توان از سیتریزین برای وی استفاده کرد.

کلام آخر

بعد از انجام عمل کاشت مو باید از داروهای تقویتی  دیگر داروهای تجویزی توسط پزشک استفاده نمایید. در این مقاله تلاش کرده ایم به این سوال که بعد از کاشت مو چه قرصی بخوریم؟ پاسخ داده باشیم. در صورت هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد.

نظر کاربران