بهترین شامپو بعد از کاشت مو

بهترین شامپو بعد از کاشت مو

پری چاوشی

اگر برای شما هم انتخابی بهترین شامپو بعد از کاشت مو سخت است، در ابتدا ملایم ترین نوع شامپو یا همان شامپو بچه توصیه می شود. بعد از آن شامپو های مخصوص به افرادی که کاشت مو انجام داده اند تجویز خواهد شد. ما در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی برخی از بهترین و موثرترین شامپو های بعد از پیوند مو را معرفی می نماییم.

شامپو مخصوص موهای کاشته شده

شامپوهایی که برای بعد از کاشت مو تجویز می شود با توجه به نوع عمل جراحی و پوست شما طبق دستور العمل خواص تجویز خواهد شد. ما در ادامه تعدادی از بهترین شامپوها را معرفی می نماییم.

اگر به دنبال یک کلینیک تخصصی جهت کاشت مو در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین مراکز کاشت مو را درج کرده ایم.

شامپو مخصوص موهای کاشته شده

شامپو بعد از کاشت مو ژاک آندرل

برند ژاک آندرل به عنوان تولید کننده محصولات مراقبتی پوست و مو در کشور فرانسه شناخته شده است. این مجموعه با ارائه یک فرمول مخصوص برای تولید شامپوهای مخصوص موهای کاشته شده نیاز شما را برطرف کرده است. این محصول می تواند در جهت تقویت و رشد گرافت ها کمک کرده و باعث ضد عفونی کردن و بهبود زخم های سر بعد از جراحی شود.

شامپو بعد از کاشت مو ژاک آندرل

شامپو بعد از کاشت مو سریتا

شامپو برند سریتا یکی از محصولات برند آزمای طب است که با نام تجاری سریتا فعالیت می نماید. این برند محصولات مراقبتی پوست و مو زیاید را تولید کرده و تواسنته در مدت زمان کوتاهی نظر مخاطبین خود را جلب نماید. شامپو فوم کاشت مو سریتا کمک شایانی به کاهش التهاب سر، بهبود قرمزی، ترمیم زخم‌ها، جلوگیری از عفونت گرافت‌های کاشته شده و تغذیه و تقویت آن‌ها می‌کند. این برند ایرانی جایگاه مناسبی در لیست بهترین شامپو بعد از کاشت مو داراست.

شامپو بعد از کاشت مو سریتا

 

شامپو موهای کاشته شده وچه

وچه یک محصول ایرانی با کیفیت است که توانسته در زمینه تولید محصولات بعد از کاشت مو موفق عمل کند. این برند با استفاده از دانش متخصصین فرانسوی و داروهای گیاهی موثر توانسته در جهت بهبود زخم ها و تقویت فویکول های کاشته شده کمک نماید. محصولات این برند دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی نیز است.

شامپو موهای کاشته شده وچه

شامپو مخصوص موهای کاشته شده درمالیفت

شامپو فوم Vita-Plant درمالیفت یکی دیگر از بهترین شامپو بعد از کاشت مو شناخته شده است که به صورت مستقیم با کمپانی اکسپنساینس فرانسه و بهره مندی از پیشرفته ترین فناوری های دنیا تولید شده است. شامپوهای این برند دارای خواص آنتی باکتریال است که به بازسازی سلول ها کمک شایانی می نماید.

شامپو مخصوص موهای کاشته شده درمالیفت

شامپو مخصوص موهای کاشته شده فولیکا

شامپو بعد از کاشت مو Calmex فولیکا تحت پوشش كارخانجات پارس حيان ساخته می شود. برند فولیکا با محصولات تخصصی و درمانی خود مشكلات مربوط به سلامت، مراقبت و زیبایی مو و پوست را برطرف می‌‎نماید. شامپو فوم کالمکس دارای خواص مختلفی از جمله تقویت‌ مو، کمک به رشد مو، کاهش التهاب و خارش پوست سر و جلوگیری از عفونت و رشد باکتری‌هاست.

اهمیت انتخاب شامپو مناسب بعد از کاشت مو

انتخاب یک شامپو مناسب بعد از کاشت مو، روند بهبودی درمان شما را به صورت قابل توجهی افزایش داده و می تواند در درمان زخم های سر موثر باشد. از آنجایی که بعد از عمل کاشت مو زخم‌های زیادی روی پوست سر ایجاد می‌شود، شامپوی نامناسب نه تنها بهبودی را به تاخیر می‌اندازد، بلکه می‌تواند به عوارض ناخوشایندی نیز منجر شود.

استفاده از شامپو بچه بعد از کاشت مو

به صورت معمول توصیه می شود که حدودا بعد از یک هفته از کاشت مو باید از شامپو بچه جهت شست و شو سر استفاده کنید. شامپو بچه فیروز و شامپو بچه جانسون دو نمونه شامپو بچه مناسب بعد از کاشت مو هستند. البته بهتر است در خصوص مصرف این شامپوها با پزشک خود مشورت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را بهترین شامپو بعد از کاشت مو آشنا کنیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران