بهترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز

بهترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

مزوتراپی مو برای تقویت، رفع کم پشتی و جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر بهناز هاشمیانتهران، تقاطع بلوار کشاورز و کارگر شمالی، ساختمان پزشکان طلوع، طبقه اول، واحد پنج09362783330
02166942512

هزینه مزوتراپی مو در بلوار کشاورز

هزینه مزوتراپی برای هر مراجعه کننده با مراجعه کننده دیگر متفاوت است زیرا مواردی همچون گستردگی بخش های مورد نیاز، تعداد جلسات مورد نیاز و مقدار مواد تزریق برای هر فرد متفاوت است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در بلوار کشاورز مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در بلوار کشاورز

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در بلوار کشاورز

با کمک وب سایت کلینیک زیبایی نوبت آنلاین اخذ کنید. از لیست فوق پزشک را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پروفایل پزشک، خدمات حرفه ای او را دیده و نوبت بگیرید. با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران اطلاعات مفیدی از پزشک انتخابی خود کسب کنید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در بلوار کشاورز

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه