بهترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک

بهترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای مراجعه به پزشکان با تجربه در درمان ریزش مو با مزوتراپی سر، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمود الماسیتهران، خیابان شریعتی، ضلع شمالی حسینیه ارشاد، بن بست ارشاد، پلاک 1، واحد 602122894097
02122894168
2دکتر فرهاد ملک زادتهران، شریعتی، نرسیده به تجریش، جنب داروخانه طالقانی، شماره 1980، طبقه اول02122236469
3دکتر مریم رنجبرتهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، تقاطع بلوار کاوه، ساختمان پزشکان کاوه، ورودی شماره 2، طبقه 4، واحد 1902122798307

هزینه مزوتراپی مو در قلهک

اگر به دنبال لیستی از قیمت های دقیق مزوتراپی هستید، بدانید که قیمت برای هر مراجعه کننده متفاوت است. دستمزد دکتر، گستردگی نواحی مورد نظر برای تزریق، مقدار مواد مصرفی، تعداد جلسات لازم و موقعیت مکانی مطب پزشک در تعیین قیمت مزوتراپی مو تاثیر دارد. اگر از ریزش مو رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در قلهک مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در قلهک

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در قلهک

با استفاده از پروفایل پزشکان در وب سایت کلینیک زیبایی تنها با کلیک نوبت آنلاین دریافت کنید. همچنین در بخش پروفایل اختصاصی خدمات پزشک را ببینید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در قلهک

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در قلهک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه