بهترین دکتر مزوتراپی مو در ظفر

بهترین دکتر مزوتراپی مو در ظفر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در ظفر تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

روش درمانی غیر تهاجمی مزوتراپی در چندین جلسه را برای درمان ریزش موی خود تجربه کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در ظفر تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در ظفر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا نیاکانتهران، خیابان ظفر، بین خیابان تبریزیان و کازرون، روبروی داروخانه لاله، پلاک 79، طبقه 5، واحد 1702122261028
09332261028

هزینه مزوتراپی مو در ظفر

هزینه های درمانی همیشه از عوامل مهم یک اقدام درمانی و زیبایی بوده است. باید بدانید که عواملی در برآورد هزینه ها موثر است همچون تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار مواد مصرفی در هربار تزریق، وسعت بخش های مورد نیاز و دستمزد پزشک. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در ظفر مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در ظفر

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در ظفر

برای اخذ نوبت آنلاین میتوانید از وب سایت کلینیک زیبایی استفاده کرده و تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، از خدمات ایشان اطلاع یافته و نوبت بگیرید. همچنین با مشاهده کامنت ها از نظرات و پیشنهادات افراد مختلف در مورد پزشک بهره ببرید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در ظفر

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در خیابان دستگردی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه