بهترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

مزوتراپی، روشی بدون جراحی و کاملاً موثر در درمان ریزش مو است. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مجتبی نیکنامیتهران، نرسیده به میدان تجریش، روبروی پمپ بنزین اسدی، پلاک 1954، طبقه سوم02122216009

هزینه مزوتراپی مو در تجریش

پس از انتخاب یک دکتر خوب مزوتراپی مو، بحث هزینه اولویت دارد که باید این هزینه منطقی باشد. مواردی که در تعیین هزینه موثر است شامل:

  • دستمزد پزشک
  • موقعیت مکانی مطب
  • وسعت بخش های مورد نیاز
  • مقدار مواد مصرفی در هربار تزریق

بهترین دکتر ریزش مو در تجریش را برای درمان قطعی ریزش مو انتخاب کنید. برای درمان قطعی ریزش موی خود میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در تجریش مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در تجریش

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در تجریش

میتوانید با کلیک بر روی پروفایل اختصاصی پزشک، نه تنها از خدمات حرفه ای دکتر آشنا شوید، بلکه وب سایت کلینیک زیبایی بستری برای اخذ نوبت آنلاین نیز برای شما فراهم آورده است. همچنین میتوانید با خواندن کامنت ها، از نظرات و پیشنهادات افراد مختلف در مورد پزشک بهره ببرید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در تجریش

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در تجریش تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه