بهترین دکتر درمان ریزش مو در مشهد

بهترین دکتر درمان ریزش مو در مشهد

پری چاوشی

در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر درمان ریزش مو در مشهد می پردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید..

لیست بهترین دکتر درمان ریزش مو در مشهد

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر مسعود ملکی مشهد، خیابان احمدآباد، عارف 2، پلاک 9، ساختمان پزشکان فارابی، طبقه همکف 05138463646
2 دکتر مهناز بنی هاشمی اردبیلی مشهد، احمدآباد، خیابان عارف، عارف 1، ساختمان رازی 05138402922
3 دکتر پوران لایق مشهد، خیابان پاستور، پاستور 6، پلاک 17، ساختمان پارسه، طبقه 4 05138449060
4 دکتر زهرا فاضل‌ مشهد، خیابان سناباد، پلاک 297، کلینیک تخصصی پوست 05138431333
5 دکتر سیمین طلایی خالص سفلایی مشهد،  احمدآباد 4، نبش عارف، پلاک 54، طبقه 1 05138426366
6 دکتر سرورالزمان فامیلی مشهد، احمدآباد، ‌خیابان محتشمی، نبش محتمشی 2، ساختمان شماره 60،
طبقه دوم
05138428764

نوبت دهی اینترنتی دکتر ریزش مو در مشهد

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. کافیست از طریق لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل بلفاروپلاستی در مشهد هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر ریزش مو در مشهد

مشاوره آنلاین با دکتر درمان ریزش مو در مشهد

از آنجایی که در شهر مشهد شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص در این زمینه را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشکان ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر درمان ریزش مو در مشهد

اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد هستید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

راه های درمان ریزش مو در چیست؟

  • داروهای ضد آندروژن : . آندروژن‌ها هورمون‌های جنسی می باشند که موجب ریزش مو می‌شوند؛ این هورمون باعث آسیب رسانی به فولیکل‌های مو می شوند که در نهایت باعث توقف رشد مو می شوند؛ از این رو از داروهای ضد آندروژن استفاده می شود که باید حتما زیر نظر پزشک استفاده شوند.
  • ماینوکسیدیل : یکی از داروهای بسیار تاثیرگذار در توقف ریزش مو، ماینوکسیدیل است که این دارو بیشتر مواقع به صورت محلول استفاده می شود که باید آن را به طور مرتب در یک بازه زمانی استفاده نمایید که در بیشتر مواقع با عوارضی همراه نیست.
  • فیناستراید : فیناستراید از جمله داروهایی است که موجب کنترل آلوپسی آندروژنتیک می شود؛ این داروها جزو داروهایی می باشند که در طولانی مدت، اثر خود را می گذارند و باید چند ماه صبر کنید تا بدن به آن ها واکنش نشان دهد؛ استفاده از فیناستراید علاوه بر متوقف کردن ریزش مو، بلکه موجب افزایش رشد مو نیز می شود؛ این دارو به شکل خوراکی قابل مصرف است و به طور معمول آن را قبل از غذا مصرف می‌کنند.
  • کتوکونازول : از جمله داروهایی که می تواند به درمان ریزش مو کمک کند، کتوکونازول است؛ این دارو برای افرادی مناسب است که دلیل بروز ریزش مو در آن‌ها، آندروژنتیک است که می تواند بسیار مفید واقع شود؛ کتوکونازول التهاب را در فولیکل‌های مو کاهش می دهد که موجب بهبود یافتن سلامت فولیکول‌های مو و توقف ریزش مو می‌شود.
  • اسپیرنولاکتون : خانم هایی که دچار تخمدان پلی کیستیک می شوند، در معرض ریزش مو هستند که می توان برای آن ها داروی اسپیرنولاکتون تجویز کرد تا تولید آندروژن در بدن آن ها متوقف شود و در نهایت ریزش مو از بین برود.
  • داروهای ضد قارچ : در برخی مواقع، علت ریزش مو وجود برخی عفونت قارچی در سر است که می توان برای درمان آن ها از داروهای مقابله با عفونت قارچی استفاده کرد که باید حتما زیر نظر پزشک استفاده شوند.
  • تزریق پلاسمای حاوی پلاکت : این روش درمانی نیز می‌تواند در جلوگیری کردن از ریزش مو و بهبود یافتن رشد مو تاثیر بگذارد؛ البته قبل از انجام دادن این روش، باید آزمایش‌های خون را حتما انجام داد و دکتر باید به شخصه مجوز این کار را صادر کند؛ تزریق این دارو به پوست سر به ترمیم بافت‌های آسیب دیده کمک می‌کند.
نظر کاربران