بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد

بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد

فرشته مقامی

با بالا رفتن سن، اثرات تجمعی نیروی جاذبه و کاهش عرضه کلاژن ممکن است پوست شما را شل یا افتاده در اطراف صورتتان ایجاد کند. اگرچه این طبیعی است، اما بسیاری از بزرگسالان مایلند این پوست شل را سفت کنند یا از بین ببرند. لیفت صورت می تواند به تحقق این آرزو کمک کند. ما در لیست زیر به معرفی بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد

نام جراح نشانی شماره تماس
دکتر فاطمه مختاری فر بروجرد، ابتدای خیابان تختی، رو به روی آزمایشگاه دکتر حسنی، کوچه شهید الماسی، ساختمان پزشکان صالحی 06642530155
دکتر علیرضا ریحانی بروجرد، خیابان شهدا، جنب پاساژ آینه، کوچه منیری، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه سوم، واحد 11 ، 12 06642610270
دکتر کیان احمدی بروجرد، خیابان شهدا، کوچه معصومی، جنب مرکز تصویربرداری پرتو (ساختمان جدید پرتو) 06642612499

بهترین دکتر برای جراحی لیفت ابرو و صورت در بروجرد کیست؟

لیفت صورت، که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی پلاستیک است که با برداشتن پوست اضافی و تغییر موقعیت بافت ها و عضلات زیرین صورت، به بازگرداندن ظاهری جوان تر به صورت کمک می کند. ما برای کمک به شما در کشف یک جراح لیفت صورت در بروجرد در لیست بالا برترین جراحان لیفت صورت در بروجرد گرده آوری کرده ایم.

اگر به دنبال بهترین جراح بلفاروپلاستی در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد

هزینه لیفت صورت در بروجرد

قیمت لیفت صورت در بروجرد از 200.000.000 تومان شروع می شود و بر اساس تجربه جراح، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال لیفت صورت با نخ هزینه متفاوتی نسبت به جراحی لیفت صورت دارد. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک در بروجرد مشورت کنید.

مشاوره آنلاین با دکتر لیفت صورت بروجرد

بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد

داشتن مشاوره به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون معطلی در مطب پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. شما می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از سمت چت آنلاین به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

آیا بیمه جراحی لیفت صورت (ریتیدکتومی) را پوشش می دهد؟

شرکت‌های بیمه معمولاً جراحی‌های زیبایی یا انتخابی را پوشش نمی‌دهند، بنابراین احتمالاً مجبور خواهید بود برای جراحی لیفت صورت از جیب خود بپردازید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران