بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد

فرشته مقامی

اندولیفت فیبرهای ریز نوری ریز را در پوست، در هیپودرم ایجاد می کند. این الیاف ویژه که مستقیماً در زیر سطح پوست کار می کنند، کانال هایی را ایجاد می کنند که به عنوان مسیری برای انتقال موثرتر انرژی لیزر عمل می کنند و چربی و آب را در بدن هدف قرار می دهند. ما در این لیست به معرفی بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد

نام کلینیک آدرس شماره تماس
کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر حجتی بروجرد، خیابان شهدا، کوچه شهید حیدری، پلاک 5، طبقه 2 06642605599

هزینه لیزر اندولیفت در بروجرد

هزینه اندولیفت حدودی از 12 میلیون تا 30 میلیون تومان متغیر است. اندولیفت جدیدترین افزوده شده به مجموعه روش‌های زیبایی غیرجراحی و بسیار مؤثر برای صورت و بدن است. قیمت لیزر اندولیفت به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که طی مشاوره با جراح شما مشخص می شود. پس بهتر است در جلسه مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد

بهترین دکتر جوانسازی با اندولیفت صورت و گردن در بروجرد

انرژی لیزر اندولیفت بافت را برای تشویق تولید کلاژن جدید و بهبود عملکردهای متابولیکی ماتریکس خارج سلولی، که شبکه‌ای است که پشتیبانی فیزیکی و بیوشیمیایی را برای سلول‌های اطراف فراهم می‌کند، گرم می‌کند. این بدان معنی است که نتایج لیزر اندولیفت طولانی مدت هستند و در طول زمان بهبود می یابند. تمام مراکزی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین کلیینک های لیزر اندولیفت در بروجرد فعالیت می کنند. این کلینیک ها با استفاده از پزشکان متخصص، رعایت اصول بهداشتی، کادری مجرب و حرفه ای توانسته اند رضایت زیباجویان عزیز را به خود جلب نمایند.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بروجرد

برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در بروجرد، برروی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز اندولیفت صورت در بروجرد

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در کلینیک نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران