بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی

بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی کرج

فرشته مقامی

آیا معتقدید رفتن به متخصص پوست یک مرحله اضافی است که واقعاً برای سلامتی شما لازم نیست؟ اگر چنین است، ممکن است در شوک باشید. می توانید از میزان کمک های متخصص پوست و مزایای مراقبت حرفه ای برای پوست خود شگفت زده شوید. مراجعه به متخصص پوست فواید زیادی دارد که شاید قبلاً به آنها فکر نکرده باشید. در صورتی که به دنبال اطلاعات بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی کرج هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی کرج

دکتر افشین مرتضوی

دکتر افشین مرتضوی متخصص پوست، مو زیبایی و فارغ التخصیل سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند. ایشان همچنین از موسسین کلینیک آسمان آبی می باشند. شما می توانید در مطب شخصی ایشان تمام خدمات پوست و مو زیبایی را از ایشان دریافت کنید.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، جنب سالیان، ساختمان هستی، طبقه اول

شماره تماس: 02632263652

معرفی بهترین دکتر پوست چهارراه طالقانی

متخصص پوست نوعی پزشک است که بیماری هایی را که روی مو، پوست و ناخن شما تأثیر می گذارد، تشخیص داده و درمان می کند. آنها همچنین بیماری را که بر غشاهای مخاطی یا بافت ظریفی که بینی، دهان و پلک های شما را می پوشاند، درمان می کنند. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو چهارراه طالقانی پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر چهارراه طالقانی هستند.

بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست ، مو و زیبایی در چهارراه طالقانی

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکتر پوست چهارراه طالقانی

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در چهارراه طالقانی کرج چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر چهارراه طالقانی بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در چهارراه طالقانی کرج را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران