بهترین متخصص پوست و مو در جهرم

بهترین متخصص پوست و مو در جهرم

فرشته مقامی

درماتولوژی شاخه ای از پزشکی است که بر درمان پوست، مو و ناخن تمرکز دارد. ممکن است برای بررسی سالیانه سرطان پوست به یک متخصص پوست مراجعه کنید، یا اگر شرایطی مانند آکنه یا پسوریازیس دارید، ممکن است به طور منظم به متخصص پوست مراجعه کنید. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو در جهرم هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در جهرم

دکتر محمد بهمنی

دکتر محمد بهمنی متخصص پوست، مو زیبایی و فارغ التخصیل رشته پزشکی و متخصص پوست و مو هستند. از ابتدای فعالیت، هدف گذاری و شعار ایشان (با ما ،زیبایی طبیعی را به خود هدیه دهید) بوده است که همواره سرلوحه کار دکتر و تیم همراه ایشان بوده است. شما می توانید در مطب شخصی ایشان تمام خدمات پوست و مو زیبایی را از ایشان دریافت کنید.

آدرس: جهرم، چهارراه پارکینگ، ابتدای بلوار معلم، جنب داروخانه دکتر خادمی

شماره تماس: 07154234524

معرفی بهترین دکتر پوست جهرم

متخصصین پوست، پزشکان دارای مدرک تخصص هستند که در تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات مربوط به پوست، ناخن و مو آموزش دیده اند. یک متخصص پوست متخصصی است که هر زمان که در مورد شرایطی مانند آکنه، سرطان پوست، بثورات پوستی، چین و چروک، زگیل، پسوریازیس، اگزما، ریزش مو و قارچ ناخن نگرانی دارید، به آن نیاز دارید. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو جهرم پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر جهرم هستند.

بهترین متخصص پوست و مو در جهرم

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست ، مو و زیبایی در جهرم

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در جهرم نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکتر پوست جهرم

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در جهرم

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در جهرم چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر جهرم بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در جهرم را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران