بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد

بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد

فرشته مقامی

اگر یک بیماری پوستی خارش دارد یا باعث درد یا نگرانی شما می شود، یا اگر از ظاهر مو، پوست یا ناخن خود ناراحت هستید، زمانی است که باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو در بجنورد و اخذ نوبت در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد

دکتر ولی اله حسین پور

دکتر ولی اله حسین پور دارای سال ها سابقه تخصصی پزشکی در حوزه پوست، مو و زیبایی می باشند و در شهر بجنورد خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می دهند. برخی از خدمات درمانی و زیبایی که توسط دکتر ولی اله حسین پور ارائه می شود شامل: لیزر درمانی، جوانسازی پوست، تزریق ژل، بوتاکس، لیفتینگ، رفع لکه های پوستی، جای جوش و اسکار، پیلینگ، کاشت مو، درمان انواع بیماری های پوستی و غیره می باشد.

آدرس: بجنورد، خیابان شریعتی جنوبی، کوچه دکترحکمتی، طبقه 1، واحد 10

شماره تماس: 05832212212

دکتر حمید سورگی

دکتر حمید سورگی همیشه در تلاش برای کسب علوم و فنون جدید و بروزرسانی اطلاعات و تجهیزات روز دنیا بوده است و به این منظور سفرهای متعددی به کشورهای پیشرفته داشته است. بیشترین زمینه تبحر و فعالیت دکتر حمید سورگی در تشخیص و درمان کلیه بیماری های پوست و مو و ناخن، انجام تخصصی کلیه لیزرهای پوستی، جوانسازی، هایفوتراپی و انجام کلیه جراحی های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، ژل، چربی و غیره می باشد.

آدرس: خیابان شریعتی جنوبی ساختمان پزشکان مادر طبقه سوم

شماره تماس: 05832247298

معرفی بهترین دکتر پوست بجنورد

متخصصان پوست می‌توانند بسیاری از شرایط مختلف مانند آکنه، شوره سر، اگزما و سلولیت را تشخیص داده و درمان کنند. همچنین ممکن است برای یک روش یا درمان زیبایی، مانند بهبود بافت و رنگ پوست یا به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک یا زخم، به متخصص پوست مراجعه کنید. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو بجنورد پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر بجنورد هستند.

اگر دنبال دکتر خوب برای درمان جوش در بجنورد هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست ، مو و زیبایی در بجنورد

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در بجنورد نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکتر پوست بجنورد

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در بجنورد چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر بجنورد بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در بجنورد را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران