بهترین متخصص پوست و مو در دزفول

بهترین متخصص پوست و مو در دزفول

فرشته مقامی

متخصص پوست پزشکی است که در زمینه سلامت پوست تخصص دارد. در نهایت، متخصصان پوست از آموزش و دانش پیشرفته خود برای کمک به افراد در حفظ سلامت پوست و اجتناب یا درمان بیماری های پوستی رایج مانند پسوریازیس و روزاسه استفاده می کنند. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو در دزفول هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در دزفول

دکتر مریم علی عبد

دکتر مریم علی عبد متخصص پوست، مو زیبایی و فارغ التخصیل رشته پزشکی و متخصص پوست و مو هستند. از ابتدای فعالیت، هدف گذاری و شعار ایشان (با ما ،زیبایی طبیعی را به خود هدیه دهید) بوده است که همواره سرلوحه کار دکتر بوده است. شما می توانید در مطب شخصی ایشان تمام خدمات پوست و مو زیبایی را از ایشان دریافت کنید.

آدرس: دزفول، خیابان منتظری، نبش یازهرا

شماره تماس: 06142254695

دکتر سعید جمشید شیرازی

دکتر سعید جمشید شیرازی دارای سال ها سابقه تخصصی پزشکی در حوزه پوست، مو و زیبایی می باشند و خدمات درمانی و زیبایی را در شهر دزفول به بیماران ارائه می دهند. برخی از خدمات درمانی و زیبایی که توسط ایشان ارائه می شود شامل: لیزر درمانی، جوانسازی پوست، تزریق ژل، بوتاکس، لیفتینگ، رفع لکه های پوستی، جای جوش و اسکار، پیلینگ، کاشت مو، درمان انواع بیماری های پوستی و غیره می باشد.

آدرس: دزفول، خیابان طالقانی، نبش خیابان نشاط، طبقه دوم داروخانه دکتر جوهر

شماره تماس: 06142228119

معرفی بهترین دکتر پوست دزفول

متخصصان پوست می‌توانند بیماری‌های مربوط به مو، پوست و ناخن‌ها را شناسایی و درمان کنند و می‌توانند همه چیز را از معاینات معمول گرفته تا روش‌های پیشرفته‌تر، مانند برداشتن خال و بیوپسی، ارائه دهند. متخصصان پوست افراد را از دوران نوزادی تا بزرگسالی درمان می‌کنند و ممکن است در زمینه‌هایی مانند جراحی Mohs (که برای درمان سرطان پوست استفاده می‌شود) یا حتی درماتولوژی زیبایی تخصص داشته باشند. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو دزفول پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر دزفول هستند.

بهترین متخصص پوست و مو در دزفول

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست ، مو و زیبایی در دزفول

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در دزفول نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکتر پوست دزفول

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در دزفول

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در دزفول چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر دزفول بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در دزفول را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران